Subject: FW: Kuressaare linnas Tervisepargi detailplaneeringu kooskõlastamiseks esitamine
From: "Anna Palusalu" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Sep 2024 16:26:43 +0300

Tere

Saadan edasi. Mitte registreerida, kui KOV on saatnud juba TRAM üldmeilile 
sama kirja.

Tervitustega

Anna Palusalu
peaspetsialist
planeerimise osakond
kooskõlastuse üksus
+372 5850 7716

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, September 19, 2024 3:39 PM
To: Anna Palusalu <[email-masked]>; Päästeamet 
<[email-masked]>; Keskkonnaamet <[email-masked]>
Subject: Kuressaare linnas Tervisepargi detailplaneeringu kooskõlastamiseks 
esitamine

Tere!

Teile on saadetud Saaremaa Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument Kuressaare linnas Tervisepargi detailplaneeringu 
kooskõlastamiseks esitamine , mis on registreeritud 19.09.2024, numbriga 
5-2/4936-1.

Kontaktinfo

Saaremaa Vallavalitsus
Tallinna 10, Kuressaare, Saaremaa vald
Tel 452 5000
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.